Pressoterapi (Lenfatik Drenaj)

Öğeyi Oyla
(0 oy)
Kategori: Tedavilerimiz

Pressoterapi bölgesel zayıflama tedavisi vücudu lenf drenajı yöntemiyle kan dolaşımını hızlandırmak, bölgesel zayıflama ve detoks tedavisi için dizayn edilmiş özel bir basınç tedavisi ve bölgesel zayıflama yöntemidir. Pressoterapi uygulamasında kullanılan ve vücudumuzu saran bir tür giysi, ayaklarımızdan başlayarak kalça, kollar ve karın bölgesindeki basınç noktalarında, özel bir bilgisayar yardımıyla basınç uygulamaktadır. Giysi içerisinde Pressoterapi cihazı olarak bilinen özel bir takım vakum ve pompalar sayesinde cildin altındaki damar ve lenf dolaşımını etkileyerek bir tür detoks ve lenfatik drenaj uygulanmaktadır.

Pressoterapi tedavisinde kullanılan basınç giysisinde 5 adet özel basın uygulama bölgesi mevcuttur. Bu basınç noktaları, kas dokusu, deri altındaki toplar damar ve lenf dolaşımını hızlandıracak şekilde kesintili bir biçimde basınç uygulamaktadır. Pressoterapi uygulaması sırasında basınç ilk olarak ayaktan verilmekte ve baldır bacak kalça karın göğüs şeklinde yükselerek devam etmektedir. Ortalama olarak Pressoterapi seansı 30 dakika sürmektedir. Bölgesel zayıflama için tatmin edici sonuç almak istiyorsanız en az 2 ay boyunca her hafta en az 1 kez Pressoterapi bölgesel zayıflama seansı uygulaması geçirmeniz gerekmektedir.
Pressoterapi Cihazı
Pressoterapi

Pressoterapi yönteminin faydaları nelerdir?

* Bölgesel zayıflama, kilo verme ve incelme sağlar
* Etkili bir detoks kürüdür. Gençleştirici özelliği vardır.
* Kılcal damarlarda ve lenf sistemindeki kan dolaşımını hızlandırarak varis tedavisinde olumlu sonuçlar aldırır. Varislere karşı kesin çözüm denilebilecek bir tedavi yoludur.
* Bacak ve basen bölgesinde aşırı kilolardan kaynaklanan su ve yağ toplanmasını tedavi eder.
* Cildin ve bölgesel kilolar olan kısımların daha fazla oksijen alabilmesini sağlar ve bölgesel metabolizmayı hızlandırır.
*Bacak ve kol inceltme yani bölgesel zayıflama yöntemi olarak etki sağlar.
* Cildin gerginliğini ve canlılığını temin eder. Cilt kırışıklıkları ve cilt çatlaklarına kesin çözümdür.
* Bacakları şekillendirerek selülit tedavisi sağlar.

* Lenf drenajı sayesinde çeşitli hastalıklar için tedavi edici bir uygulamadır. Dolaşım bozukluğu çekenler için iyi bir alternatif tedavi yöntemi olarak bilinir.

*Pressoterapi, selülitlerin doğal yoldan ilaçsız zayıflaması için tavsiye edilen bir bölgesel incelme ve selülit tedavisi dir.

Pressoterapi’nin yan etkileri, riskleri ve olası zararları
Aşırı Pressoterapi uygulamalarında kılcaldamarlarda tromboz riski vardır.
Selülitlere çok fazla uygulanmamalıdır. Gereksiz miktarda aşırı ve yersiz Pressoterapi uygulamaları, selülitleri enfeksiyonlara açık hale getirir.
Kalp hastalarına tavsiye edilmez.
Herhangi bir sağlık sorununuz varsa Doktor kontrolünden geçmenizi tavsiye ederiz.

Pressoterapi oldukça konforlu ve rahatlatıcı bir bölgesel zayıflama yöntemidir. Pressoterapi tedavisinin sonuçları tedaviden hemen sonra hissedilebilmekte ve bacaklarda, kollarda, karında incelme hissi yaşanmaktadır. Şayet çamur banyosu kürleri ile birleştirilire detoksifikasyon etkisi daha fazla ortaya çıkar ve kendinizi 10 – 20 yaş daha genç hissettirir.

Okunma 9597 defa