Misyon & Vizyon

MİSYON
Ülkemizde Sağlık Bakanlığı'nca 29 Mayıs 1991 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanan Akupunktur yönetmeliği ile uygulama alanı ve uygulama kuralları belirlenen bilimsel bir tedavi yöntemi olarak kabul edilen akupunktur resmi olarak uygulanmaya başlanmıştır. Sağlık Bakanlığı bünyesinde oluşturulan Akupunktur üst komisyonun tıp fakülteleri ve diğer hastanelerde Akupunktur uygulama birimlerinin kurulması önerileri çerçevesinde yapılan çalışmalar sonucunda İ.Ü Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Anatomi Anabilim Dalı'na bağlı Akupunktur Araştırma ve Uygulama Birimi oluşturulmuştur.

Sitemizin ve muayenehanemizin kuruluş - çalışma amacı da ülkemizde Sağlık Bakanlığı'nın belirlediği çerçeveler içerisinde akupunkturun bilimsel bir tedavi yöntemi olarak uygulanmasını, halk arasında yanlış bilinenlerin düzelmesini, yaklaşık 3000 yıllık bir süre içerisinde gelişmiş olan akupunktur tedavi yöntemlerinden ülkemiz insanının da faydalanmasını sağlamak.

VİZYON
Dünya Sağlık Örgütü 1979'da yayınlanmakta olduğu derginin Aralık sayısını, Akupunktur özel sayısı olarak çıkarmış ve birçok araştırma sonucunda saptanmış Akupunktur ile tedavi edilebilen hastalık listesini yayınlamıştır. Bu semptomlar ve hastalıklar şu şekilde belirtilmiştir: Stres, obezite (Şişmanlık), aşırı zayıflık, bağımlılıklar (Sigara, alkol), baş ağrıları, boyun fıtığı, bel fıtığı, kas ağrıları, alerjik astım, sinüzit spastik kolit, kronik kabızlık, ishal, gece işemesi, yüz felci, trigeminal nevralji (Yüz ağrısı), intercostal nevralji, zona, ürtiker, histeri, impotans, cinsel soğukluk, adet düzensizliği, lokal saç dökülmesi, gastrit, hıçkırık, esansiyel hipertansiyon, hipotansiyon, dirsek, boyun, omuz, kol ağrıları ve eklem kireçlenmeleri.

Akupunktur ile birçok kurs ve eğitim seminerlerine katılan Dr. Serap Mutlu aldığı eğitim sertifikalarıyla bilgisini yenilemeye ve bu bilgiler doğrultusunda kişiye özel tedavi yöntemleri uygulayarak mesleğindeki profesyonellik çıtasını yüksek tutmaya gayret etmektedir. İşine olan sevgi ve bağlılığı sayesinde kısa sürede tanınan bir hekim olan dr. Serap Mutlu, ülke genelinde akupunktur tedavi yöntemini tercih edenlere ulaşmak için çalışmaktadır. Bunun için ülkemizin her köşesine temsilcilikler açarak hizmet alanımızı genişletmeyi daha fazla kitlelerin akupunktur tedavi yöntemlerinden haberdar olmasını ve yararlanmasını sağlamayı hedefliyoruz.